ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترم

....

1393/4/4 10:11
نویسنده : حمیده
137 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی کار دارم نزدیک ماه رمضومنم هست یه سری کارای فوقالعاده ام دارم

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com 

خیلی وقته میخوام واسه خودم یه مانتو بدوزم به خدا وقت نمیکنم niniweblog.com 

امروز دیگه تصمیم گرفتم شروع به دوخت کنم دیشب الگوشو کشیدم دیگه تقریباًواسه دوخت اماده است

یه پارچه لی کاغذی هم گرفتم میخوام شلوارم بدوزم هوا خیلی گرم شده منم همهء لباسام داغن

البته همهء این کارا مستلزم اینه که سلاله خانوم اجازه بدن که من مانتو شلوار تابستونیمو بدوزم 

وقتی دوختم تموم شد حتماً عکس میذارم نظر بدین

   

niniweblog.com

پسندها (9)

نظرات (5)

مامانه آنیتا
4 تیر 93 14:22
آفرین به این مامانه هنرمند قربون دستت برا ما هم بدوز
حمیده
4 تیر 93 14:32
مرسی لطف داری به وبلاگم یه سری بزن jarakhti.ir ممنون
خاله سانی
7 تیر 93 1:01
افرین به مامان حمیده ی هنرمند..سلاله جونم دختر خیلی خوبیه میخواد با اون چرخ خیاطی خوشگل خودش خیاطی کنه
حمیده
پاسخ
مامان نگار
9 تیر 93 8:58
حمیده جون زود زود بدوز .خیلی دوست دارم ببینم چه می کنی .سلاله هم عین نگاره .تقریبا تو همه کارها باید با من شریک بشه .منم مثل تو از ابزار جانشین استفاده می کنم
حمیده
پاسخ
سلام دوست خوبم مانتوشلوارمو دوختم اگه وقت کنم امروز عکس میذارم مرسی که به ماسرمیزنی
مامی آینده
13 تیر 93 0:04
قبول باشه............
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد